マッチング
BungieがTwitter公式アカウントにおいて、クルーシブル6vs6「クイックプレイ」でマッチングの機能が正常に動作していないバグを発見した旨のツイートがありました。
Today we’ve discovered an issue with Quickplay Matchmaking. We are actively investigating the depth of the issue, and currently believe that neither connection nor skill are being factored correctly when forming matches. For more information, please see: https://t.co/ThM2pLcFsT
— Bungie (@Bungie) 2018年7月27日
今日、私たちはクイックプレイのマッチングに問題があることを発見しました。
問題は現在調査中ですが、マッチングの際にスキルベース・接続品質ベースも機能していないと思われます。
公式サイトのフォーラムにもトピックが立てられ、その中で
With the release of Update 1.2.3, we introduced 6v6 Quickplay with a bug that causes skill-matching and potentially connection-matching to fail in that playlist. This results in much faster – but lower-quality – matches than normal. Our plan for the immediate future is to take no immediate action, monitor the health of the playlist, take notes, and ready a potential fix. We will inform the community with our findings and if we make a change, you will be the first to know (just like this time).
Update 1.2.3のリリースで、6v6 Quickplayにバグがあり、そのプレイリストでスキルベースのマッチングと接続品質ベースのマッチングが機能しない可能性がありました。その結果、通常よりもはるかにマッチングは高速ですが品質は低くなります。近々の私たちの計画は、すぐに行動を起こさず、プレイリストの健全性を監視し、メモをとり、根本的な修正を準備することです。
と述べています。
マッチングの質は落ちるが、この状態でどのようなことが起きるのかデータを取るために見守りたいって感じでしょうか。
私としてはマッチングにおかしいなって思うとこは無かったけどなぁ。
Source:Bungie
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